HorecaBackoffice belooft minder rompslomp
DWINGELOO - Er komt een einde aan de administratieve rompslomp waarmee horeca-ondernemers dagelijks te maken hebben. Dat belooft horecabedrijfsadviseur Hans Noorman van HorecaBusiness. Door processen verder te automatiseren, kan men actueler op nieuwe ontwikkelingen inspelen en wordt ondernemen een stuk leuker.
"Steeds meer ondernemers zijn zich ervan bewust dat direct aansturen op actuele gegevens van essentieel belang is voor een gezond bedrijfsresultaat", zegt Noorman.
"De kosten worden steeds hoger en de marges steeds kleiner. Direct aansturen op de inkoop- en personeelskosten levert meteen winst op. Het nalaten daarvan kan echter grote gevolgen hebben."
Verrassing achteraf
Volgens Noorman weten veel horeca-ondernemers niet hoeveel ze betalen voor het verwerken van de administratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van de diverse belastingaangiften.
Digitaal gearchiveerd
HorecaBackoffice heeft een systeem ontwikkeld, waarbij men vooraf kan berekenen hoeveel de administratieve jaarkosten voor de onderneming bedragen.
"Denk aan het verwerken van de administratie (tot en met de laatste werkdag bijgewerkt), altijd actuele managementinformatie en het opstellen van de jaarrekeningen. Daarnaast zijn alle administratieve stukken meteen veilig digitaal gearchiveerd. Perfect voor de horecaondernemer die altijd een actuele managementrapportage wil", aldus Noorman.
"De klant hoeft alleen nog maar de betalingen te accorderen. Zodoende heeft hij meer tijd voor analyse van de resultaten. En om natuurlijk te ondernemen."
Klik hier voor meer informatie.
© Nationale Horecagids