Albron Catering laat Nederland proeven van KEES
GRONINGEN - Albron Catering introduceert KEES, een alternatief voor kaas, tijdens de Week van de Smaak op meer dan vijfhonderd locaties in Nederland. Tienduizenden medewerkers van bedrijven, zorg-, en overheidsinstellingen kunnen vanaf dat moment kennismaken met dit nieuwe broodbeleg voor de bewuste consument.
KEES bestaat sinds 2009, maar was tot nu toe alleen verkrijgbaar bij kaasspeciaalzaken. KEES is een gezonde keuze, omdat het minder verzadigd vet en minder zout bevat dan reguliere kaas. En dat is in lijn met het streven van verschillende instanties, zoals de Hartstichting en het Voedingscentrum, om de consument te stimuleren gebalanceerd en gezonder te eten. Maar bovenal: het is lekker. In de restaurants van Albron is KEES beschikbaar in twee smaken: een hartige, belegen KEES en een pittige, oude KEES.
Rogier Claessens, manager marketing Public Sector bij Albron: 'Wij zijn continu op zoek naar nieuwe lekkere, gezonde en duurzame producten. KEES is hier een goed voorbeeld van. In de eerste veertig restaurants waar we KEES afgelopen maanden getest hebben, is het zeer positief ontvangen door onze gasten. De Week van de Smaak is een mooi moment om al onze andere gasten ook kennis te laten maken met deze lekkere, gezonde KEES.
© Nationale Horecagids