Agoda reikt Gold Circle Awards 2011 uit

Door Redactie Nationale Horecagids
3 min

AMSTERDAM - Elk jaar onderscheidt boekingssite Agoda buitengewoon presterende hotelpartners door hen een Gold Gircle Award toe te kennen. Deze onderscheiding, in het leven geroepen in 2009, is een initiatief van Agoda, bedoeld om hotels te huldigen die zich toegewijd tonen in het aanbieden van een superieur online product.

Dit jaar krijgen in totaal 381 hotels wereldwijd een Gold Circle Award. De onderscheidingen zelf hebben een strak ontwerp en worden overhandigd aan de winnende accommodaties door lokale vertegenwoordigers van het Agoda  Hotels Team.

Winnende hotels moeten voldoen aan vastgestelde criteria om in aanmerking te komen voor een onderscheiding.

Allereerst moeten zij nauw samenwerken met Agoda om consequent concurrerende kamertarieven aan te bieden.

Tevens moeten zij gebruik maken van het op maat gemaakte YCS 3.0 yield control system van Agoda om opbrengsten te maximaliseren.

Tenslotte dienen zij ook positieve beoordelingen te krijgen van de klanten van agoda.com.

Voor enkele hotels, zoals het Borei Angkor Resort & Spa, het Kyoto Royal Hotel & Spa en Lebua at State Tower Hotel in Bangkok, is dit de tweede onderscheiding. In totaal ontvangen veertien hotels dit jaar voor de tweede keer een Agoda Gold Circle Award.

Nederlandse hotels zijn nog niet in de prijzen gevallen.

© Nationale Horecagids