Nieuwe medewerkers hotelketen mogen na 6 maanden investeren in tattoo

Door Redactie Nationale Horecagids
1 min
De campagne ‘Ready for a new tattoo?’ van hotelketen Ruby biedt nieuwe werknemers in Amsterdam de kans om 6 maanden na binnenkomst bij het bedrijf, te investeren in een nieuwe tatoeage, piercing of andere haarstijl. Ze mogen maximaal 500 euro hieraan uitgeven. De campagne is een poging tot werving en behoud van goed personeel en een boodschap dat laat zien dat iedereen vrij is om zijn unieke eigen stijl te laten zien. Dit meldt Hospitality Management.  

‘Ready for a new tattoo?’ is een ongewone campagne, maar wel eentje die past bij het van oorsprong Duitse bedrijf. "Ruby is een plek voor team players die verbonden zijn door karakter en individualiteit.” De hotelketen werkt graag met mensen met een eigen persoonlijkheid en wil dat via deze campagne uitdragen. Ook wil het bedrijf hiermee laten zien dat de hotelindustrie een aantrekkelijke plek kan zijn.

Ruby heeft één locatie in Nederland, aan de Amstelvlietstraat 4 in Amsterdam.

Door: Nationale Horecagids / Johanne Levinsky