Mora lanceert Snackfestival voor cafetaria’s

Door Redactie Nationale Horecagids
1 min
Deze maand start snackfabrikant Van Geloven met het merk Mora een campagne voor cafetariahouders. Het wordt geen muziekfestival, maar een snackfestival met Mora snacks in de line-up, meldt Van Geloven.

Het Mora Snackfestival wordt grootschalig ondersteund door de inzet van radioreclame, YouTube video’s en social media om zo alle snackliefhebbers van Nederland uit te nodigen om langs te komen bij hun favoriete snackbar. Bij aankoop van een Mora snack krijgen de bezoekers een kraskaart waarmee ze kans maken op een jaar lang gratis Mora snacks.

De deelnemende cafetaria’s ontvangen naast Mora snacks een Snackfestival-pakket om hun zaak in festivalsferen te brengen. Zo wil Van Geloven de cafetaria’s in het zonnetje zetten. De prijzen zijn niet alleen te winnen door de cafetariabezoekers. Ook de cafetaria’s zelf kunnen een prijs winnen.

Door: Nationale Horecagids