Bavaria start online carnavalscampagne

Door Redactie Nationale Horecagids
2 min
Afgelopen maandag is Bavaria begonnen met haar nieuwe carnavalscampagne. Hiermee wil de Brabantse brouwer de carnavalstradities en de liefde voor het feest eren. Het bedrijf stelt dat niets de tradities van carnaval in de weg mag zitten. De bierbrouwer maakt een parodie op het tv-programma All You Need Is Love: All You Need Is Carnaval. In het programma brengt presentator Bobbert Ten Drink, gespeeld door cabaretier Ricardo Ras, op ludieke wijze mensen bij elkaar die om uiteenlopende redenen carnaval dreigen te missen. De uitzending is sinds maandag online te bekijken, zo meldt Bavaria op haar website.

“De liefde voor carnaval krijg je van jongs af aan mee, en draag je voor altijd bij je”, zegt Florent Renders, marketing manager Nederland van Swinkels Family Brewers. “Wij herkennen deze liefde bij Bavaria als geen ander. Het is niet de oppervlakkige liefde voor het feesten, verkleden en hossen. Het is de liefde voor vrienden waarmee je elk jaar het glas heft en de tradities van carnaval. Deze gedachte lichten we dit jaar uit in een lange online-uitzending met een knipoog vanuit Bavaria.”

Eigen carnavalstraditie

Bavaria heeft zelf ook zijn eigen traditie tijdens carnaval. Elk jaar wordt tijdens carnaval het bestuur overgedragen van de directie aan een vierkoppige carnavalsdirectie. Die zijn de gehele carnavalsperiode aan het roer van de brouwerij.

Door: Nationale Horecagids