28 maart 2022 om 13:07
< 1 min lezen

Deel van horecaondernemers in Amsterdam gedupeerd door storing bij Ziggo

Afgelopen weekend was er een storing bij Ziggo in een deel van Amsterdam. Dit zorgde voor problemen bij horecaondernemers, bijvoorbeeld bij het pinnen. Dit meldt NHNieuws.

Om klanten te kunnen laten afrekenen, moest er bij restaurant PONG een hotspot gebruikt worden. In de zaak kan er namelijk niet contant afgerekend worden. De eigenaar gaf aan dat zij volledig afhankelijk zijn van het betalingssysteem dat zij gebruiken.

Glasvezelkabels kapot

De storing werd veroorzaakt doordat een ander bedrijf glasvezelkabels had kapotgemaakt. De reparatie van de kabels is een klus die veel tijd kost. Inmiddels is de storing voorbij.

Door: Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van restaurant
    • Cafe

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43
    • Cafe

    Horeca Overijssel treedt hard op tegen overlastgevers

    10 oktober 2025 om 11:34

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland