29 september 2011 om 11:33
< 1 min lezen

Groupon gaat zich aanpassen voor terugkerende gast

GRONINGEN – Groupon gaat zijn kortingstarieven aanpassen. De kortingsite gaat trouwe klanten belonen met grotere kortingen. Dat meldt Horeca Entree.

Als consumenten een bepaald bedrag besteden aan dagelijkse deals, krijgen zij in het vervolg 80 procent korting in plaats van 50 procent. Hierdoor zou de consument vaker terugkomen naar een aanbieder van een actie.

Groupon heeft al enige kritiek over zich heen gehad. De één waarschuwt dat men niet mee moet doen omdat het je als (horeca) ondernemer alleen maar geld gaat kosten, terwijl de ander het juist marketing vindt.

Vele ondernemers klagen dat klanten na gebruikmaking van een kortingsbon niet terugkomen. Ook klaagde ze over dat de consument geen extra geld uitgeeft.

Door de hoge kortingen maakten aanbieders in vele gevallen zelfs verlies.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van restaurant
    • Restaurant

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    Vandaag om 11:50
    • Restaurant

    Arbeidsinspectie sluit De Kleine Moghul en Kohinoor van India in Groningen

    30 oktober 2025 om 10:38

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland