22 juli 2011 om 12:26
< 1 min lezen

YTL Hotels lanceert revolutionaire Facebook applicatie

YTL Hotels is met een wel heel innovatieve facebook applicatie op de proppen gekomen, zo meldt Maleisië.be. Gasten die één van de YTL Hotels boeken en dit ook bevestigen op de website van de hotelketen, krijgen een uitnodiging om de facebook-pagina van YTL Hotels te bezoeken. Tot daar het typische ‘facebook meets travel’ verhaal.

Op de pagina kunnen uitgenodigden gegevens delen met mensen die ook boekten bij de betreffende hotelketen. Zo kunnen klanten details posten over hun geplande verblijf en via een comment box of privé bericht al op voorhand in contact komen met mensen die op hetzelfde moment in het hotel zullen verblijven. Vooral voor gezinnen met kinderen kan dit heel handig worden. Posts die op de facebook pagina komen, kunnen de klanten ook op hun eigen prikbord laten verschijnen.

De applicatie laat gezinnen eigenlijk toe al op voorhand de toekomstige hotelgasten te leren kennen. Door posts van eerdere bezoekers te lezen, kunnen ze snel te weten komen hoe hun verblijf in het hotel er ongeveer zal gaan uitzien en of er bijvoorbeeld potentiële vriendjes voor hun kinderen aanwezig zullen zijn.

Waar we vroeger zelf nog moesten gissen of er wel genoeg kinderen in het hotel zullen zijn, is dat vandaag perfect mogelijk via de familyc@nnect applicatie.

De YTL hotels waarop de applicatie van toepassing is, zijn: The Majestic Malacca, Cameron Highlands Resort, Tanjong Jara Resort en Pangkor Laut Resort (Maleisië). The Green Leaf Niseko Village in Japan en The Muse Hotel in St. Tropez.

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43
    • Hotel

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland