14 juli 2011 om 11:43
< 1 min lezen

Veel onvrede over afhandeling klachten

DEN HAAG (ANP) – Ruim de helft van de Nederlanders had het afgelopen jaar een klacht over een product, dienst of bedrijf. Van het aantal mensen dat een klacht indiende, is 61 procent ontevreden tot zeer ontevreden over de afhandeling daarvan.

Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond. De bond ondervroeg 3032 deelnemers.

Consumenten voelen zich bij het afhandelen van de klachten vaak niet serieus genomen. Daarnaast zijn ook de lange afhandelingsduur, de aangeboden oplossing en het niet nakomen van afspraken grote ergernissen.

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Probleemschulden nemen toe in de horeca

    5 december 2025 om 11:41
    • Hotel

    Comfort van hotelgasten wint het van klimaatambities

    25 november 2025 om 08:37

Aankomende evenementen

11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland