14 juli 2011 om 11:43
< 1 min lezen

Veel onvrede over afhandeling klachten

DEN HAAG (ANP) – Ruim de helft van de Nederlanders had het afgelopen jaar een klacht over een product, dienst of bedrijf. Van het aantal mensen dat een klacht indiende, is 61 procent ontevreden tot zeer ontevreden over de afhandeling daarvan.

Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond. De bond ondervroeg 3032 deelnemers.

Consumenten voelen zich bij het afhandelen van de klachten vaak niet serieus genomen. Daarnaast zijn ook de lange afhandelingsduur, de aangeboden oplossing en het niet nakomen van afspraken grote ergernissen.

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43
    • Hotel

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland