6 mei 2019 om 13:26
< 1 min lezen

Independent Hotel Show onderzoekt de relatie tussen hotels en boekingssites

Distributiestrategie voor de hotellerie ofwel ‘via welke kanalen verkoop ik mijn kamers’ is het belangrijkste onderwerp, vooral bij onafhankelijke zelfstandige hotels. In opdracht van The Independent Hotel Show is afgelopen april onderzoek uitgevoerd naar hoe de branche kijkt naar de OTA’s (online travel agencies). Over het algemeen worden de OTA’s gezien als belangrijk onderdeel van de marketingmix, maar zijn er vooral ergernissen over de hoogte van de commissies. Inmiddels neemt de overgrote meerderheid van de hotels het stimuleren van directe boekingen zeer serieus.

Lees verder

Door: Misset Horeca

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    4 november 2025 om 11:50
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland