Golden Tulip lanceert online interactief magazine Tulip Time
AMSTERDAM – Vandaag lanceert hotelketen Golden Tulip zijn eerste nieuwe, digitale magazine waarin meer dan 100 aantrekkelijke hotelarrangementen worden gepresenteerd. De eerste editie van dit interactieve Tulip Time Magazine is hier te zien. Het magazine verschijnt vier keer per jaar.
Het online magazine staat in de eerste editie met name in het teken van hotelarrangementen. Deze worden aangeboden op basis van stad, strand en bos. Bovendien wordt stil gestaan bij het 50-jarig bestaan van Golden Tulip. Speciaal voor Tulip Time Magazine is een boekingstool ontwikkeld.
Stadstour
Volgens Haike Blaauw, Vice President Operations van Louvre Hotels Group Benelux en onder andere verantwoordelijk voor Golden Tulip, is het juist de combinatie van aanbiedingen en toeristische informatie die het magazine bijzonder maakt. “Golden Tulip staat voor diversiteit en na het lezen van Tulip Time Magazine wordt dat direct duidelijk”.
Iedere editie geeft een impressie van een leuke stad in Nederland. Breda bijt het spits af en Amersfoort volgt daarna. Deze zogenaamde stadstour toont een overzichtelijke plattegrond, waar buiten de hotels zelf ook een aanbod te vinden is van leuke bezienswaardigheden.
© Nationale Horecagids