22 februari 2012 om 12:11
< 1 min lezen

Golden Tulip lanceert online interactief magazine Tulip Time

AMSTERDAM – Vandaag lanceert hotelketen Golden Tulip zijn eerste nieuwe, digitale magazine waarin meer dan 100 aantrekkelijke hotelarrangementen worden gepresenteerd. De eerste editie van dit interactieve Tulip Time Magazine is hier te zien. Het magazine verschijnt vier keer per jaar.

Het online magazine staat in de eerste editie met name in het teken van hotelarrangementen. Deze worden aangeboden op basis van stad, strand en bos. Bovendien wordt stil gestaan bij het 50-jarig bestaan van Golden Tulip. Speciaal voor Tulip Time Magazine is een boekingstool ontwikkeld.

Stadstour
Volgens Haike Blaauw, Vice President Operations van Louvre Hotels Group Benelux en onder andere verantwoordelijk voor Golden Tulip, is het juist de combinatie van aanbiedingen en toeristische informatie die het magazine bijzonder maakt. “Golden Tulip staat voor diversiteit en na het lezen van Tulip Time Magazine wordt dat direct duidelijk”.

Iedere editie geeft een impressie van een leuke stad in Nederland. Breda bijt het spits af en Amersfoort volgt daarna. Deze zogenaamde stadstour toont een overzichtelijke plattegrond, waar buiten de hotels zelf ook een aanbod te vinden is van leuke bezienswaardigheden.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43
    • Hotel

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland