Golden Tulip en Autogrill verlengen succesvolle samenwerking
GRONINGEN – Golden Tulip en Autogrill verlengen hun partnerschap voor de vijf Tulip Inn hotels van Autogrill met tien jaar. Autogrill kiest bewust voor dit strategische partnership vanwege de succesvolle samenwerking van de afgelopen jaren en omdat Golden Tulip een sterk herkenbaar hotelmerk is.
Haike Blaauw, Vice President Operations van Louvre Hotels Group Benelux en onder andere verantwoordelijk voor Golden Tulip, is zeer enthousiast met deze verlenging en met het toevoegen van een nieuw hotel aan de hotelportfolio.
“De vijf Tulip Inn hotels van Autogrill zijn voor zowel de zakelijke markt als de leisure gasten zeer geschikt. Met het nieuwe hotel Tulip Inn Meerkerk zijn we bovendien goed vertegenwoordigd in de regio tussen Oosterhout en Utrecht. In het vijftigste jaar van Golden Tulip is het communiceren van dit goede nieuws extra feestelijk”, aldus Blaauw.
Stan Monheim, General Manager van Autogrill Nederland: “De verlenging van de samenwerking met Golden Tulip is belangrijk voor onze groei in de Nederlandse markt en past voor ons in de strategie om samen te werken met internationaal sterke partner.”
“Het is voor ons een bevestiging van de succesvol verlopen samenwerking tot op de dag van vandaag en de wederzijds toegevoegde waarde. Om ons, vanaf half maart, gerenoveerd hotel Meerkerk als zesde hotel toe te voegen onder de vlag van Tulip Inn, is voor ons een garantie voor een succesvolle toekomst”, aldus Monheim.
© Nationale Horecagids