Subway start met groene bezorgservice
AMSTERDAM – Het Subwayfiliaal in Heerhugowaard gebruikt als eerste een groene bezorgservice. Dat meldt Out Of Home.
Subway hanteert hierbij het motto ’telefonisch besteld, elektronisch thuisbezorgd’.
Severien Wiersma, ondernemer van de Subway in Heerhugowaard vertelt: “Als de klant niet bij mij kan komen, zorg ik dat ik bij de klant kom”.
“De Subway-producten zijn hier ook zeer geschikt voor. Je kunt kiezen uit vet- en caloriearme sandwiches, of helemaal zelf al je beleg kiezen. Ideaal als je geen tijd hebt om boodschappen te doen of te koken, maar niet wilt terugvallen op ongezonde, vette snacks. We vonden het dan ook belangrijk de bezorging op een verantwoorde manier te regelen. Vandaar de keuze voor ‘groene’ scooters”, aldus Wiersma.
“Pizza thuis laten bezorgen is doodgewoon”, zegt area development manager Justin Goes. “Waarom dan niet voor een sandwich of wrap? Voor ons is dit een vrij logische stap, en na Middenwaard zullen er ongetwijfeld meer volgen.”
De groene bezorgservice is als pilot ingezet in Heerhugowaard. Als het idee aanslaat zullen andere ondernemingen snel volgen.
© Nationale Horecagids