28 oktober 2011 om 14:15
< 1 min lezen

Subway start met groene bezorgservice

AMSTERDAM – Het Subwayfiliaal in Heerhugowaard gebruikt als eerste een groene bezorgservice. Dat meldt Out Of Home.

Subway hanteert hierbij het motto ’telefonisch besteld, elektronisch thuisbezorgd’.

Severien Wiersma, ondernemer van de Subway in Heerhugowaard vertelt: “Als de klant niet bij mij kan komen, zorg ik dat ik bij de klant kom”.

“De Subway-producten zijn hier ook zeer geschikt voor. Je kunt kiezen uit vet- en caloriearme sandwiches, of helemaal zelf al je beleg kiezen. Ideaal als je geen tijd hebt om boodschappen te doen of te koken, maar niet wilt terugvallen op ongezonde, vette snacks. We vonden het dan ook belangrijk de bezorging op een verantwoorde manier te regelen. Vandaar de keuze voor ‘groene’ scooters”, aldus Wiersma.

“Pizza thuis laten bezorgen is doodgewoon”, zegt area development manager Justin Goes. “Waarom dan niet voor een sandwich of wrap? Voor ons is dit een vrij logische stap, en na Middenwaard zullen er ongetwijfeld meer volgen.”

De groene bezorgservice is als pilot ingezet in Heerhugowaard. Als het idee aanslaat zullen andere ondernemingen snel volgen.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van fastfood
    • Fastfood

    Faillissement dreigt voor De Pizzabakkers na sluiting

    Gisteren om 14:34
    • Fastfood

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland