27 september 2011 om 16:09
< 1 min lezen

McDonalds Schiphol blinkt uit in vers

SCHIPHOL – De McDonald’s in Schiphol is de eerste vestiging die gebouwd is volgens de nieuwe richtlijnen. Vers en bewustwording van het eten zijn de voornaamste pijlers die de vestiging ondersteunen, zo meldt Out Of Home.

In het restaurant zijn afbeeldingen zichtbaar van verse groente en fruit. Bovendien wordt de klant gewezen op het belang van een bewust eetpatroon.

“McDonald’s zoekt al jaren naar een goede balans tussen heel erg lekker en gezond”, zegt Jan Willem Hilbron, general manager HMSHost. “Met de hele look & feel waarin afbeeldingen van verse groente en fruit in de decoratie een hoofdrol spelen, met storytelling over de oorsprong van producten en bewustwording over het eten van fastfood, is dat in mijn ogen uitstekend gelukt.”

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van fastfood
    • Fastfood

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    4 november 2025 om 11:50
    • Fastfood

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43

Aankomende evenementen

11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland