Kwalitaria website valt in de prijzen / Foto: "Snackbar Kwalitaria Leidsenhage" door Takeaway
13 juni 2023 om 12:10
< 1 min lezen

Kwalitaria website valt in de prijzen

Samen met Bluebird Day heeft de Kwalitaria twee zilveren Dutch Interactive Awards gewonnen voor hun nieuwe website. Tijdens de uitreiking in de Beurs van Berlage won Kwalitaria in zowel de categorie Digitale Transformatie als in de categorie E-commerce. Dat meldt Foodclicks.

De Kwalitaria heeft de afgelopen tijd hard gewerkt aan een nieuw online platform. Dat deed de fastfoodketen in samenwerking met Bluebird Day. Het doel van de transformatie wwas om de customer journey zo optimaal mogelijk te krijgen, dus ook online. De app, website en webshop zijn nu geïntegreerd in een geheel. Daarbij wordt rekening gehouden met het lokale karakter van de formule en de vrijheden die franchisenemers hebben.

Dutch Interactive Awards

De Dutch Interactive Awards zijn prijzen voor de beste interactieve werken van Nederlandse bureaus. De Awards worden sinds 2010 elk jaar uitgereikt. De Dutch Interactive Awards worden georganiseerd door Emerce en Dutch Digital Agencies.

Relevante artikelen

Alles van fastfood
  • Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party
    • Evenementen

    Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party

    3 september 2025 om 10:37
  • Burgemeester Zandvoort: 'Ontzettend gezellige dag'
    • Evenementen

    Burgemeester Zandvoort: ‘Ontzettend gezellige dag’

    1 september 2025 om 12:36

Aankomende evenementen

28 Sep
Horeca Xperience
  • Groningen
05 Oct
BBB Maastricht
  • Limburg
15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland