1 juli 2011 om 10:38
< 1 min lezen

Heineken sluit advertentieovereenkomst met Google

(Novum) – Heineken nv en Google inc hebben een partnerschap gesloten op advertentiegebied, meldt Financial Times donderdag. Met het partnerschap zijn volgens FT meerdere miljoenen gemoeid.

Volgens de krant gaan de bierbrouwer en zoekmachinegigant samenwerken op het gebied van digitale advertenties, inclusief videos op YouTube en advertenties voor mobiele telefoons. De krant voegt daaraan toe dat de overeenkomst 20 internationale markten beslaat en dat dit de eerste lange-termijn overeenkomst is van Google met een ander groot merk.

Relevante artikelen

Alles van evenementen
  • Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party
    • Evenementen

    Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party

    3 september 2025 om 10:37
  • Burgemeester Zandvoort: 'Ontzettend gezellige dag'
    • Evenementen

    Burgemeester Zandvoort: ‘Ontzettend gezellige dag’

    1 september 2025 om 12:36

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland