19 mei 2011 om 14:13
< 1 min lezen

Actie goedkope schol niet bedoeld voor horeca

Diepvriesproducent Queens vraagt de horeca terughoudend te zijn met een actie in vis bij Dirk van den Broek. In een oproep op de voorpagina van De Telegraaf benadrukt de organisatie met klem dat de actie bedoeld is voor consumenten. Dat meldt VelsenOnderneemt.nl.

Dirk van den Broek, Bas van der Heijden en Digros hebben deze week vriesverse MSC-schol panklaar van Queens in de aanbieding voor €2,99 per 500 gram.

“De scherpe prijsstelling heeft tot doel de consument kennis te laten maken met deze duurzaam gevangen schol van Nederlandse bodem”, schrijft Queens in de oproep. “Gezien de beperkt beschikbare hoeveelheid verzoekt Queens de Nederlandse horeca enige terughoudendheid te betrachten bij de inkoop hiervan bij Dirk van den Broek.”

Dirk van den Broek bericht in de folder, die geldig is tot en met 2 oktober, vooralsnog alleen over ‘(h)eerlijke schol’.

Relevante artikelen

Alles van evenementen
  • Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party
    • Evenementen

    Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party

    3 september 2025 om 10:37
  • Burgemeester Zandvoort: 'Ontzettend gezellige dag'
    • Evenementen

    Burgemeester Zandvoort: ‘Ontzettend gezellige dag’

    1 september 2025 om 12:36

Aankomende evenementen

28 Sep
Horeca Xperience
  • Groningen
05 Oct
BBB Maastricht
  • Limburg
15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland