Foto door Bagels & Beans

Vanaf vorige week hanteert Bagels & Beans een nieuwe menukaart. Deze stond er al om bekend een boekwerk te zijn waar in gebladerd kan worden. Deze wordt gemaakt aan de hand van thema’s. Het thema van de vorige kaart was muziek, nu is dat de natuur. Dit meldt Lunchroom.

Met de introductie van de nieuwe kaart is ook een campagne en een video gelanceerd waarin de focus wordt gelegd op de natuur en het alledaagse leven: ‘Verwonder je zintuigen’. De natuur is voor Bagels & Beans altijd een grote inspiratiebron geweest. Nu brengen zij dit op de kaart en in het interieur.

Inrichting

Want niet alleen de menukaart wordt aangepast aan de hand van het nieuwe thema. Op de tafels staan planten en vogelhuisjes, de muren zijn aangekleed met patronen van bomen en er klinken zelfs natuurgeluiden in de vestiging. Daarmee willen ze dat de natuur niet alleen terugkomt in wat het biedt in smaak. Ze willen gasten een complete ervaring bieden met het nieuwe thema.

Zo is om de lancering te vieren een bijzondere boom te verwonderen. In Bussum stond in de vestiging een boom die symbool staat voor alles dat de natuur te bieden heeft. Gasten worden hiermee gewezen op de nieuwe kaart met verse mangosap of ‘jungle juice’. Ook dieren spelen een belangrijke rol in het thema. Elke maandag wordt het ‘broeduurtje’ gehouden, ter gedachte van de Arabica Oehoe, die ’s ochtends gespot kan worden. Tijdens dit broeduurtje kunnen gasten een gratis tweede kopje koffie krijgen. In de middag komt de Mellow Mango Turtle tevoorschijn. Dit is een relaxte landschildpad. In de namiddag zie je de Fruity Flamingo in Bagels & Beans.

Door: Nationale Horecagids