15 april 2019 om 15:25
< 1 min lezen

Geïrriteerde gast bedenkt zelf systeem om met QR code te bestellen

Dolf de Vries heeft een digitale menukaart bedacht waarmee gasten zelf hun bestelling kunnen plaatsen via een qr code op tafel. Volgens De Vries zorgt dit voor ‘minder irritatie en een stijgende omzet’. Hij bedacht het systeem uit onvrede omdat hij zelf lang moest wachten op een terras. ‘Dit kan bijdragen aan het oplossen van het personeelstekort in de horeca.’

Lees verder

Door: Misset Horeca

Relevante artikelen

Alles van cafe
    • Cafe

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    4 november 2025 om 11:50
    • Cafe

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43

Aankomende evenementen

11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland