12 mei 2017 om 17:26
< 1 min lezen

KHN pleit voor houdbaarheidsdatum online reviews

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is content met de verkenning die de Autoriteit Consument & Markt heeft gepubliceerd over online reviews. Maar volgens de branche organisatie gaat de eerste stap nog niet ver genoeg. Naast het feit dat anoniem reageren niet meer mogelijk moet zijn, vindt KHN dat ondernemers ook moeten kunnen reageren en dienen reviews een houdbaarheidsdatum te hebben. 

Relevante artikelen

Alles van restaurant
    • Cafe

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    4 november 2025 om 11:50
    • Cafe

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland