2 mei 2017 om 18:19
< 1 min lezen

Golden Tulip onderzoek: ’65 % van millennials deelt ervaring via social media’

De lancering van een nieuw logo en vernieuwde huisstijl luidt het begin van een nieuw tijdperk in voor Golden Tulip. Ter gelegenheid van de herpositionering heeft de hotelketen een onderzoek uitgevoerd om het verschil in wensen in hotelservice tussen generaties te inventariseren: waar moet de Nederlandse hotelier in de toekomst rekening mee houden? 

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    4 november 2025 om 11:50
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland