8 december 2015 om 17:41
< 1 min lezen

IENS stelt recensiebeleid op voor restaurateurs

In september hield KHN een poll onder haar leden over hun ervaring met gasten die met een negatieve recensie dreigen tenzij ze korting op de rekening krijgen. 800 horecaondernemers gaven hun mening. En wat bleek? Ruim zestig procent had dit wel eens meegemaakt. KHN kwam in actie. Uitkomst: een recensiebeleid opgesteld door IENS. KHN is blij met het recensiebeleid dat IENS heeft opgesteld. Voor ondernemers geeft dit transparant weer wat de mogelijkheden zijn en hoe zij ook zelf in actie kunnen komen.  

Relevante artikelen

Alles van restaurant
    • Restaurant

    De Librije brengt eerbetoon aan Jonnie Boer met nieuw kookboek

    19 november 2025 om 10:24
    • Restaurant

    Zwolle eert Jonnie Boer met Cruyff Court

    11 november 2025 om 15:07

Aankomende evenementen

11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland