23 februari 2012 om 12:33
< 1 min lezen

Studenten ontwikkelen reclamecampagne voor Holland Heineken House

AMSTERDAM – Studenten van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) ontwikkelden samen met studenten van Hogeschool AVANS een reclamecampagne voor het Holland Heineken House. De reclame campagne draagt de slogan ‘Beleef het gouden moment’ en staat sinds vorige week online. De campagne is gericht op de ticketverkoop voor het Holland Heineken House tijdens de Olympische Zomerspelen in Londen.

Norbert Cappetti, communicatiemanager van Holland Heineken over het eindresultaat: “Dit is voor Heineken een interessante gelegenheid om feeling te houden met intelligente, jonge commerciële en creatieve studenten. Hun creatieve ideeën bleken zeer bruikbaar.”

“Uiteindelijk hebben wij het beste ontwerp gekozen voor een actiebanner op Heineken.nl en voor uitingen op onze social media kanalen. Wij hopen de verkoop van de tickets voor het Holland Heineken House hiermee een stevige impuls te geven”, aldus Capetti. 

Uitdaging
De vijf tweedejaars studenten Commerciële Economie van de HvA werden begeleid door docenten van beide hogescholen.

“Ondanks de tentamens en andere verplichtingen voor school, zagen we deze opdracht als een geweldige uitdaging. We kregen de kans om ons op professionele wijze, commercieel voor Heineken Nederland in te zetten.”, aldus Simon Bosschieter en Enko Dijkstra, 2e jaarsstudenten commerciële economie HES/Hogeschool van Amsterdam.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van evenementen
  • Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party
    • Evenementen

    Onduidelijkheid rond kaartafhandeling Mamma Mia! The Party

    3 september 2025 om 10:37
  • Burgemeester Zandvoort: 'Ontzettend gezellige dag'
    • Evenementen

    Burgemeester Zandvoort: ‘Ontzettend gezellige dag’

    1 september 2025 om 12:36

Aankomende evenementen

11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland