Nieuwe impuls voor de BBB-vakbeurs
MAASTRICHT – Sinds de nauwe samenwerking met de Horecava heeft de BBB, dé horecavakbeurs van Zuid-Nederland, een nieuw impuls gekregen. Vanuit één totaalvisie, maar met voor iedere titel een specifieke aanpak, worden de foodbeurzen van MECC Maastricht en Amsterdam RAI vormgegeven.
Deze bundeling maakt de afzonderlijke vakbeurzen nu al interessanter en relevanter voor bezoekers én exposanten. Zo introduceert de BBB een tweetal nieuwe pleinen en vinden A-merken hun weg terug naar het evenement.
De BBB wordt van 30 januari tot en met 2 februari 2012 gehouden in MECC Maastricht.
Nieuwe indeling BBB beursvloer
De beursvloer van de BBB ziet er in januari 2012 geheel anders uit. Een nieuwe indeling van de segmenten Food & Beverage, Apparatuur, Dranken en Geluid, Hotel en Interieur maakt de beursvloer overzichtelijker.
Daarnaast zijn de diverse activiteiten over de gehele beursvloer verdeeld. Zo zijn er het bekende Columbus Plein waar de Columbus Trofee wordt uitgereikt en de Kookwedstrijden van Stichting Europa Culinair die beide in een compleet nieuw jasje gestoken worden.
Ook het BBB Bierplein is weer aanwezig. Het Bierplein beleeft zijn tweede editie en komt gerestyled terug in de wereld Drank en Geluid.
Nieuwe activiteiten
Tijdens de 2012 editie van de BBB worden twee nieuwe activiteiten geïntroduceerd. Food Plaza, een plein van ruim 200 m² waar vijftien aanbieders van streekproducten uit Limburg en Brabant te vinden zijn, is één van deze activiteiten.
Het plein wordt geheel in stijl neergezet. Op het bijbehorende terras is het dan ook heerlijk vertoeven en wordt volop de mogelijkheid geboden om van de streekproducten te genieten.
Daarnaast maakt het BBB Theater zijn intrede op de BBB. Dit theater is dé plek op de beurs waar gedurende de gehele dag inspiratie kan worden opgedaan.
Naast een netwerkterras bieden diverse partners een uitgebreid programma rondom belangrijke onderwerpen in de hotel-, restaurant-, café- en fastservicesector. Horecaondernemers worden hier onder meer ‘getriggerd’ om over de eigen bedrijfsformule na te denken.
Klik hier voor meer informatie.
© Nationale Horecagids