16 december 2011 om 14:50
< 1 min lezen

Klachten over catering Universiteit Maastricht

MAASTRICHT – Studenten en docenten van de Universiteit Maastricht (UM) zijn het zat, zo meldt Dichtbij.nl. “Huiscateraar Albron moet de kwaliteit van het eten drastisch verbeteren. We verwachten geen culinaire hoogstandjes, maar dit kan zo niet langer”, aldus de studenten. Wanneer Albron de kwaliteit verbetert is nog niet bekend, meldt het onafhankelijke universiteitsblad Observant.

Studenten en docenten zijn ontevreden over het assortiment, de kwaliteit van het gebodene, de te hoge prijzen en de catering op evenementen, zo blijkt uit onderzoeken van bureau Flycatcher enige weken geleden. Albron betaalt jaarlijks een bedrag van 250 duizend euro aan de UM als de kwaliteit van de service te wensen over laat. Dat is nu het geval.

Albron, dat landelijk opereert, heeft het afgelopen najaar de klachten geïnventariseerd en naar oplossingen gezocht. Hierbij zijn ook studenten bij betrokken. Het beloofde rapport is echter nog steeds niet verschenen.

Albron laat desgevraagd weten dat de plannen een behoorlijke verandering behelzen, met hele nieuwe concepten. De grove structuur is klaar, de precieze invulling nog niet. Een woordvoerder van Albron vult aan dat de wijzigingen in het eerste kwartaal doorgevoerd zullen zijn.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van catering
    • Catering

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43
    • Catering

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland