5 oktober 2011 om 18:04
< 1 min lezen

Bushokje maakt reservering in restaurant

AMSTERDAM – HeyDay, Een Fins reclamebureau, heeft een opvallende manier bedacht om consumenten naar een restaurant in Helsinki te lokken. Via een interactieve abri in een bushokje kunnen mensen meteen een tafel reserveren. Dat meldt nu.nl.

HeyDay ontwikkelde de interactieve touchscreen voor restaurant Ravintola Lämpö. Via het bushokje kunnen mensen bladeren door het menu, een kortingsbon per sms ontvangen, tv kijken of een tafel reserveren.

Deze manier van adverteren komt nog zelden voor en Heyday speelt er op in met als motto “De tijd die mensen in een bushokje besteden zetten we graag om in actie”.

© Nationale Horecagids

Relevante artikelen

Alles van restaurant
    • Restaurant

    Horeca groothandel: de beste leveranciers voor jouw horecabedrijf

    9 oktober 2025 om 14:26
    • Restaurant

    Dag van de Doggybag, maar meeste Nederlanders durven er in een restaurant niet om te vragen

    9 oktober 2025 om 13:43

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland