7 mei 2012 om 15:49
< 1 min lezen

Crisis goed voor omzet van de herberg

ROTTERDAM (ANP) – De voormalige jeugdherbergcentrale, nu bekend onder de naam Stayokay, lijkt te profiteren van de crisis in Nederland. In het eerste kwartaal van dit jaar groeide de omzet 5 procent ten opzichte van de eerste 3 maanden in 2011, weet Chris Hommes, manager sales en marketing bij Stayokay.

Het zijn ook vooral de Nederlandse vakantiegangers die voor die groei zorgen. ,,Als we alleen naar de Nederlandse gasten kijken die bij ons zijn geweest, zien we in diezelfde periode een omzetgroei van 13,7 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2011’’, aldus Hommes.

Relevante artikelen

Alles van hotel
    • Hotel

    Wat is het verschil tussen een normale parasol en horeca parasol?

    Vandaag om 11:50
    • Hotel

    Horeca makelaar: specialist in koop, verkoop en huur van horecapanden

    17 oktober 2025 om 14:43

Aankomende evenementen

15 Nov
HORECA EXPO 2025
  • Buitenland
11 Jan
Horecava 2026
  • Noord-Holland
08 Feb
HorecaEvenTT 2026
  • Friesland